Egyiptom (Hurghada) kezdőknek

Mi rendezni a szobában, a dolgok lassan elkezdett kicsomagolni és a nap hátralevő részében a tervek szerint. Úgy döntöttünk, vacsora után, hogy menjen a tengerben úszni és napozni. De mielőtt szaladtam a recepción, és kapott karszalagok (csak mi még nem adott összefüggésben a gyorsított ülepítő) Azok számára, akik nem tudják, azt fogja magyarázni. Karkötő (látható a képen) kopott a kezét, és nem lehet eltávolítani a tartózkodás időtartama. Csuklópánt azonosítani: a szállodai szobaszervíz, a biztonság, a bejáratnál, csapos a pult mögé, és szakácsok az éttermekben. Anélkül, hogy a karkötőt sehol és nem kap semmit (bár ilyen próbálkozás, én soha nem).

Nos, mint egy bőrönd csomagolni, mert nem találtam a fatörzsek, amiért megbüntették 9 $ (mint megolvasztott szerzett, mondja egy másik cikkben).

De ma szeretnék írni arról, hogyan voltunk elutazik, meg kell, hogy vigyen magával Egyiptomba, hogy nem vette, de nagyon hasznos lenne számunkra.

Ha nincs egy bőröndöt, azt tanácsolom, hogy vásárolni csak egy bőröndöt, és nem táska kerekeken (a táska felesége ment Törökországba, így a barátok). A zsák állhat csak az alsó, a „pop” nem szállít. És, hogy emelje meg a fogantyút, és folytatni a kerekek, meg kell hajolni a földre. És a dolgok a zsák ránc több mint egy bőrönd, és a vas a szoba nem volt (sem az egyiptomi, illetve Törökország). A bőrönd megvásárolhatók bárhol, a Kirov piac és végződő bármely bevásárlóközpontban. Vettünk egy jó ideje. Télen, a „World of zacskók” a részvények 50% kedvezmény (azt állították, az eladók).

Amikor egy bőrönd tele, először úgy döntött, hogy írjon egy listát azokról a dolgokról, hogy vesszük, és miután belépett az alanynak egy bőröndöt, a megfelelő bejegyzést a lista eltávolítottak. Olvasztott „nakosyachil” magát, ütött ki a listából, és elhatározták, hogy együtt fehérneműt. A lényeg: fehérnemű és zokni Egyiptomba ért, és olvadás volt pihenni a szekrényben.

Például, az első éjszaka, azt találtuk, hogy jönne egy szobában fumigator tányérokkal szúnyogok, a szúnyogok voltak elegendő számú harapni az egész családnak. Nos, a fertőtlenítést végző és a lemez vettünk a gyógyszertárban (áldásukat tele van, minden 10 méter gyógyszertár). Tehát, ha elfelejti semmilyen gyógyszert, hogy őket itt egy lehetőség.

De területére Samaki Beach este néztük egy érdekes képet. Először is, a távolban hallottunk szörnyű üvöltés és egy felhő a sűrű füst kezdett emelkedni a helyszínen. Azt hittem, hogy égett egy motor (például a légkondicionáló), és ordít okozta a lezárás hiánya az egyik fázis, de ha több, mint egy kicsit. De a harsogó az eredmény közelebb hozzánk, és füstfelhőt, ill. És csak néhány másodperc van hátra a fiatal arab. Vállán letette olyasmi, mint a kipufogó keverékek (legelöl áramlás) a szamovár, ezért van a sűrű, fehér füst gomolygott. Azt találtuk, hogy ily módon azok a feldolgozást a rovarok, különösen a szúnyogok. A számok, persze, hogy a dolog nem jött senki.

Egyiptom (Hurghada) kezdőknek

Csak azt szeretném megjegyezni, hogy a szálloda nem szabad, hogy az étkezés az étteremben ételek, mi róla fájt, mint a legidősebb fiú (tiltva gyermekkora óta) tápláljuk a szobában, a jó, hogy mi volt a turmixgépben, ezért van az húzta rendelkezések. Volt egy másik eset, amikor vettünk egy dinnyét, és sajnálta, hogy nincs egy kést. Melon Később vitt magával a reggeli, ahol daraboljuk. By the way, ha egy kés feküdt kellene lennie egy bőrönd a kézipoggyászban nem fog hiányozni a gépet.