Ahogy nyaral külföldön rovására az olasz vőlegény

Azért választottam a második alkalommal

- Megölni, és eladni szervek - ígérte az anyám. - Te csak megőrültek!

Nem, feleségül néhány Hans és I. János nem fog. De így akartam egyszer, hogy menjen Európába!

Csodálva a saját merészsége, gyűjtöttem a legjobb fotókat, és elment egy találkozóra egy freebie. Az ügynökség Örültem, „a profilodat látni Olaszországban, Spanyolországban, Németországban, Franciaországban és Hollandiában. Hívjuk, amikor a vőlegénye fog reagálni. "

Az első hívás érkezett a két hónap. Azt vágtatott egy interjú a legfényesebb álmok. Nem egy kicsit belőle! Aranyos olasz édes rábeszélt a fordítás Chica, de úgy tűnik, nem értékelik az én lenyűgöző szépsége és a végtelen varázsa. Az út most szenved!

A második hívás követte egy hónappal később. Az ügynökség egy fényképet is mutatott a teljes 30 éves férfi. A munkavállaló ragyogott a boldogságtól:

- Azt kéri, hogy Olaszország és ígéri, hogy fizet az útlevél, és a szállodai elhelyezés.

Ismét megnéztem a chubby cheeks és a szemek a képen, és mosolyt erőltetett az arcára:

- Mi egy kedves fickó!

A tiltakozás, elment otthonról

Hurrá! Megyek Olaszországban! Szerint a hivatal, Alessandro (így az ő neve „nevelt, nem alkoholista, nem dohányzó.” A gyűjtemény papírok és leküzdésére hisztizés szülők vett egy pár hétig. Anyám, válaszul a bejegyzést az utazást, és a kérés, hogy 350 € (ország nélkül egyszerűen nem engedélyezett kiáltott:

- Te őrült! Ide egy idegen egy idegen országban. Te ki élve onnan nem jön vissza!

Pope azonos véleményt.

A tiltakozás eljöttem otthonról. Két nappal később a szülők megadta magát.

Szótár nem segít

A hotel, ahol kaptam, miután a repülést, megölve a nyomorúság. A szobában két kórházi ágy, szekrény, TV-vel és egy törött tükör. Zuhanyzó a fürdőszobában valamilyen oknál fogva ketten közvetlenül a ikerház WC-vel.

Alessandro és szülei, láttam másnap reggelire. „Vőlegény” kaptam egy csokor, és azt mondta, hogy megyünk, hogy saját Torinóban. Öt órás út volt, egy igazi kínzás. Alessandro mondta nekem egy pár szót, és áttért a kommunikáció egy kis kutya Brichallo, gyapjú, amely mindenütt jelen volt. És ez így van rendjén: angol, nem volt a fogat gyalog, és semmit sem tudok olaszul. Mary, Mother „vőlegény”, és megpróbálta áttörni a nyelvi akadályokat szótárban. Kiderült, so-so. Pope Alessandro is megpróbálta, hogy kapcsolatba: megismételve ugyanazokat a szavakat, mint egy papagáj. Úgy látszik, én is így gondoltam, amíg van egy jobb helyen. Az utazás vége, kész voltam sírni a fáradtság. Vigasztalta egyetlen fajta olasz természet kívül.

Hamarosan a kis család dobta szótárak és áttért a tiszta olasz. Pár órával az ilyen párbeszéd kezdtem úgy érezni, hogy én egy diliházba. Még mindig nem értik a szót, minden rendben, nekem címzett hang válaszolt egy bólintással.

Az első napokban az én „eljegyzett” Én nem ragaszkodott közelség. Tudtam, hogy szálljon le egy pár olaj a nevytertyh ajak csók. De hamarosan, a helyzet romlott.

Macho vált cad

Az üdülővárosban Diano Marina, ahol hozott minden kedves szorosan összetartozó „család” Torino velünk Alessandro lakott egy szobában. Fele a helyiségek által elfoglalt egy dupla ágy, egy repülőteret. Aztán a macsó, ha helyette. A jól nevelt fiú, ő lett a férfi hamovatogo. Alessandro beesett az ágyba, és behúzott neki. Rájöttem, hogy csapdába esett. Amint az olasz befejezte a cigarettát, azt kell indulat buzgalma, felajánlotta, hogy egy hátmasszázs. Kezem majdnem leesett, de miután egy óra masszázs „vőlegény” alszik nyugodtan.

Másnap reggel kitaláltam, hogyan lehet „vágni” a. Ő vezette a társa a kimerültség végtelen séták és úszás, sétáltam közel a szülei, nem ad egy esélyt, hogy utasítsa el a kezét. Este összeomlana a földre, alig kapok az ágyba.

Emellett temperamentumos vőlegény, nagy hatású az idegek a végtelen reggeli, ebéd és vacsora az étteremben. Azért választottam ételeket dugta a menüből. Pope Alessandro próbálta elmondani, hogy mi van: röfögés, motyogó vagy vihogott, attól függően, hogy a recept. De ez nem segített. Még mindig evett minden alkalommal nem az, amit akartam.

By the way, morogva, ábrázolja sertéshús készítmények, Alessandro Papa hiába. Én is csak azt mutatják fel fiát. Úgy viselkedett az asztalnál, mint egy komplett disznó: nyalás a lemezt, megnyalta az ajkát, soha törölje zsíros száját. Minden reggel hányt a fürdőszobában. Miután az utat a szobába cigarettafüst szagát az erkélyről, és mérjük a hang a bélből gázokat. Azonban, a szépség, az olasz jellege bolondokháza még alakul kellemes időtöltés. Olyannyira, hogy egy nap, fekve egy napernyő alatt a strandon, kezdtem azt hinni,: nem megy, ha én feleségül Alessandro? Maradok ebben a paradicsomban a kegyelem és a szépség, olaszul tanulni. De aztán nézte az alvó mellé macho, buborékokat fúj, és a jelenlegi takony az orrából, és eltörte mindenféle gondolatok a témáról.

Vőlegény köröm karcos nő

Az utolsó estén Alessandro részeg három lapot, és emelkedni kezdett az én blúz. Elkezdtem magyarázni: nincs szex házasság előtt. Mint, nem elfogadott Magyarországon. Elkent barátom azt mondta: «Én vagyok a rossz fiú» ( «Én vagyok a rossz fiú"), de a bot nem volt több.

- Írja szükséges - ismételte angolul. - És hogyan nyaralás, jöjjön.

Lelkiismeretem megcsípte. Hiába töltött annyi időm és pénzt. Nem kell a fiuk!

Alessandro utolsó napján egy fekete felhő. Amikor egyedül voltunk vele, azt mondta az óriási angol történelem. Öt évvel ezelőtt, beleszeretett az interneten román lány. Viszonyuk volt, de aztán a szépség ment, és megfeledkezett róla. A bánat Alessandro inni kezdett, a dohányzás és az elveszett az íze az élet. Lelkiismeretem megcsípte. Végtére is, így tettem!

Az elválás, Alessandro nem mondott semmit, nem kérte, hogy írjon, vagy hívjon. Csókolom az arcát, és kisétált az életemből örökre.

Home I fogadták, mintha én lennék a csecsen fogságban.

- Ön szerencsés! - mondta Olesya barátnője. - Egy barátom jött a férfi, aki hosszú körmök. Amikor elhatározta, hogy zaklatja, és ő kezdett ellenállni, egyszerűen karcos körmeit.

Az ügynökség mentem ismét megerősíteni, hogy életben vagyok és jól, és köszönöm, hogy egy csodálatos utazás. Ebben az időben, két olasz volt a szobában. Valószínűleg vágyott találkozni egy orosz lány. De nem akarta, hogy szerepet játszik a szerelemben, és eltölteni egy nyaralást a másik rovására. Túl gyáva, hogy elpusztítsa valakinek a remény. Inkább, mint valami, amit pénzt takarítanak meg, és menj napfényes Olaszországban.

Mennyit töltöttem olasz

* Útlevelek - 5000 rubel.

* A jegyek árára - 30 000 rubelt.

* Ajándékok (parfümök, táskák, ruhák, cipők - 15 000 rubelt.

* Hotel szállást és étkezést az étteremben Diano Marina - 12 000 rubelt.

* Szuvenír, strand használati díjat - 1000 rubel.

Összesen: 65 000 rubelt.

Hogyan töltöttem

* Bőrönd - 2100 rubel.

* Szuvenír rokonok és barátok - 2600 dörzsölje.

Irina Yushkina igazgatója, nemzetközi házasság ügynökség «MARIAGE Club»:

- Szegény külföldiek már megfélemlíteni: ők gyakran becsapják mindenféle hamis menyasszonyt. Európai törvénytisztelő ember. Nem tudják megbüntetni a menyasszony-csaló, akkor is, ha igazán akar. És nem tud visszatérni a pénzt hiába. Nem a bíróság, mint a lány etetés csalás! Tehát a nők számára a kockázat ebben az esetben is kevesebb. Különösen, ha ez megy keresztül egy ügynökség. Példánkban a külföldi kérők bemutatni az útlevél, így már minden adatot. Hol és kivel fog tölteni az időt az utazás ő előre ismert. Természetesen találkoznak mindenféle külföldiek. De mi még nem hallott erőszakos. De sok boldog házasságot. Leggyakrabban samarchanok vegye feleségül az olaszok és a spanyolok. Ezek közül pár nem a válás.