Hogyan tanultam meg biciklizni

terv
„Nyuszi” gyermek kerékpár.
Üdvözlőajándék.
Nem igaz „ló”, és egy nyugtalan ló.
Segítik egymást.
A siker titka.
Nagy öröm, hogy biciklizni!

A korai gyermekkorban, volt egy kerékpár, „nyuszi”. Rajta utaztam az országot, de nem járt kétkerekű módban. Két további kerék apa nem vette le. És aztán csak nőtt fel, és a „nyuszi” kerékpár lettem kicsi. A 9 év mertem kérni a szülők, mint a jelen „kétkerekű csoda.”
A régóta várt születésnapját! Felébredek - és nem hittem a szememnek: előtte a motorom márka „BMX”! Ezen nem csupán lehetséges, hogy dolgozzon ki egy jó sebességet, hanem csinálni különböző trükköket.
Még nem is reggeliztem, ezért akartam, hogy egy kört a kerékpár! Mentem be az udvarra egy kétkerekű „ló”. De kiderült, hogy a „ló” -skoree, egy nyugtalan ló. Ő „írta ki a nyolc”, és kidobtak a nyeregből. Azt egyszerre próbálta megtartani az egyensúlyát, pedál, és nézni az úton, de nem lett belőle semmi. Ez így ment majdnem egy hétig. Azt kapart könyök és a térd, szakadt nadrág és ing, de nem fogja feladni. Az este minden nap, összeomlana a kimerültségtől, fájó izmokat, sebes térd és a könyök. Nos, ez volt nyáron, és nem kell csinálni a házi feladatot. Vonakodva evett, alig kezében egy kanalat tartott a kezében. Anya megkímélte én, rábeszélt, hogy egy kicsit pihent. Azt mondta, hogy nekem túl korai tanulni lovagolni ezen a kerékpár. Apa megnyugtatta édesanyja, mondván, hogy az ember képes legyen leküzdeni az akadályokat.
Sasha, barátom próbált segíteni! Ő tartja a hátán székében, segített megtartani az egyensúlyt. Egy ideig kiderült barátom, amikor úgy éreztem, a támogatást a Sasha, tudtam nyugodtan menjen: a kereket nem csóválja a kezemben, és a kerekek elkezdtem hurkok. De amint úgy éreztem, nincs támogatás csak esett. Kiderült, féltem a kerékpár! Képzési folytatódott. Így lettem sokkal magabiztosabb maradni a nyeregben, megállt izomfájdalom, és most már nem kell nézni alaposan, mint a közúti. Elkezdtem beszélgetni Sasha az út során, és egész idő alatt futott mögött, és nekem úgy tűnt, tartotta a kereket, hogy fenntartsa az egyensúlyt.
Miután leültünk Sasha pihenni a parkban után lovaglás és rohangál. Sasha umostilsya következő a padra, és azt mondta: „Szóval te magabiztos a biciklizés, és most már együtt” repülni „a versenyt!” Kiderült, hogy a barátom egy nap úgy tett, segít megtartani az egyensúlyt!
Másnap együtt mentünk a saját kerékpár - először lassan, majd - felgyorsult, olyannyira, hogy a szél fütyült a fülemben! Most nincs nehéz követni a közúti és körbejárja a járókelők, menjen, és beszélgetni egy haver, nem tartja a kormányon a kerékpár. Bicikli Nagy örömömre szolgál, és úgy tűnik, nevetségesen egyszerű. Hálás vagyok, hogy Sasha segítséget a képzésben.

Előadás, elvont. Hogyan tanultam meg biciklizni - fogalma és típusai. Az osztályozás, jellege és jellemzői.